İLETİŞİMCİ BAYKUŞ (Yeni Kategori)

İLETİŞİMCİ BAYKUŞ (Yeni Kategori)

İletişim Araştırmaları

Bir ürün ya da hizmetin hedef kitle tarafından algılanışı, tüketici davranışları üzerindeki etkileri ve iletişimin başarısını ölçümleyen reklam, pre ve post testler gibi araştırmaları kapsamaktadır. Araştırma sonuçlarının farkındalık, bilinirlik, pazarlama iletişimine dair yaptığı katkılar açık olarak ortaya konulmalıdır.
ÖDÜL KATEGORİLERİ YÖNETMELİK DEĞERLENDİRME SPONSORLAR BAŞVURU ÖDÜL GECESİ ÖDÜLLER GALERİ İLETİŞİM
Baykuş Ödülleri© Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin tescilli markasıdır.
Tüm hakları saklıdır.